31 Ocak 2015 Cumartesi

On İki Öfkeli Adam

Merhaba! Bugün size Şehir Tiyatroları'nda sergilenen bir oyundan bahsetmek istiyorum.Oyunu gördüm ve inanılmaz beğendim. Sıcağı sıcağına da yazmak istedim.


Öncelikle filmini izlemedim, oyun ile aynı mı bilmiyorum. Fakat konu çok iyi işlenmiş. Hiç sıkılmıyorsunuz. 1 saat 50 dakika olmasına rağmen nasıl geçti anlamadım. Şehir Tiyatroları'nda izlediğim bazı uzun oyunlarda sıkıldığımı itiraf edebilirim. Ama bu oyun gerçekten çok akıcı, sizi çeken bir oyun. Konusu itibariyle de oldukça çekici ve düşündürücü. Oyundan çıkınca aklınızda kalan "şüphe"  oluyor.

Oyunda asıl değinmek istediğim ise oyunculuklar. Birçok tanıdık yüz var zaten ama gerçekten hepsi çok iyiydi. Tabii ki Serdar Orçin'i ayrıca konuşmak gerek. Zaten çok beğenerek takip ederdim ama oyunda gerçekten muazzamdı. Rolünü bu kadar içten oynaması, gerçekmiş gibi yansıtması oldukça etkileyiciydi. Ben bütün oyuncuları ayrı ayrı beğendim ve zevkle izledim. Birbirleriyle de çok uyumlu olmuşlar. Gün Koper aralarında genç bir oyuncu olarak çok iyi uymuş.


Yani hazır yeniden sergileniyorken gidin izleyin efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder