5 Kasım 2015 Perşembe

Once Upon A Time

     Merhaba! Yine çok uzun zamandır yazı yazamıyorum. Kısa olacak bu sefer ama hiç olmamasından iyidir dedim. Bu yazımda size bir diziden bahsedeceğim. Yerliden çok yabancı dizi izliyorum ve bunlar hakkında ara ara yorumlarımı yazmayı düşünüyorum. Bunlardan biri Once Upon A Time.



     3 sene önce İngilizce kursundaki Gem hocam sayesinde tanıştım bu diziyle aslında. Sonrasında da birlikteliğimiz devam etti :) Dizi oldukça sürükleyici ve ilginç. Konusu masallardan oluşuyor. Aklınıza gelebilecek hemen hemen tüm masal karakterleri işleniyor dizide. ABC'nin bir dizisi ve şu an 5. sezonu yayınlanıyor. Her sezonda 22 bölüm var ve yaklaşık 40 dk. Bolca macera, bolca heyecan ve bolca da güzel kadın, yakışıklı erkek var dizide :))) Konusu dediğim gibi oldukça değişik aslında. Hikayeye girmeyeyim hem spoiler olmasın hem de sizde merak uyandırsın :) Kırmızı Başlıklı Kız'dan Yedi Cüceler'e, Robin Hood'dan Karlar Kraliçesi'ne, Peter Pan'den Maleficent'a kadar birçok hikaye işlendi şimdiye dek. Her sezon farklı karakterler giriyor tabii diziye. Farklı masal kahramanları, farklı diyarlar. Oyunculuklar da gayet iyi, etkileyici performanslar var. Benim favorimse Robert Carlyle. Çok çok etkileyici sahneleri var. Efektler vs. de güzel, pek anlamasam da bu işten görsel olarak beni içine çekiyor. 

     Dizi arayışı içindeyseniz ve sıkmasın, uzun uzun süreler de sezon beklemeyeyim diyorsanız diziye bir şans verebilirsiniz. İzleyen olursa da lütfen yorumlarını benimle paylaşsın :) Şimdiden iyi seyirler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder