4 Mart 2016 Cuma

Oscar Red Carpet/Vanity Fair ve Ödüller

     Oscar adayları, tahminleri geride kaldı ve artık ödüller sahiplerini buldu. Önce Red Carpet ve Vanity Fair yorumlarım ardından da ödül listesi ve şaşırdıklarım/mutlu olduklarım burada olacak, şimdiden keyifli okumalar! :)

     Red Carpet ve ödül töreni sonrası düzenlenen partide en beğendiğim isimler şöyle;

elizabeth-banks-oscars-vanity-fair

Elizabeth Banks - Ralph and Russo. Tüm kıyafetler içinde en en beğendiğim hatta olsa da giysem dediğim kıyafet bu oldu. Çok güzel bir tasarım değil mi sizce de?

Rooney Mara

Rooney Mara - Givency. Rooney'nin kıyafetine bayıldım. Bu da olsa da giysem dediklerimden. Gotik ama bir o kadar da modern bir havası var. Çok çok yakışmış.




Lady Gaga - Brandon Maxwell. Gaga tören ve parti boyunca birkaç kez kıyafet değiştirdi ama benim en sevdiğim bu oldu. Tulum-elbise tarzı bu tasarım çok yakışmış.




Charlize Theron - Dior. Kırmızı halının en çok beğendiğim kıyafetlerinden biri bu oldu. Kadın o kadar güzel ki üzerinde kötü bir şey olsa bile güzel duracak sanki. Ama gerçekten kıyafet çok şık. Çok asil ve sade duruyor. Kolyesine bayıldım. Çok güzelsin Charlize!



Margot Robbie - Tom Ford. Bu elbisesi ile çok güzel gözüküyor Margot. Çok doğru bir seçim olmuş, ışıl ışıl parlıyordu kırmızı halıda.



Olivia Munn - Stella McCartney. Sade ama bir o kadar şık. Bu görüntüyü çok sevdim ben. Baştan aşağı harika gözüküyor.



Naomi Watts - Armani. Elbisenin rengi, şekli her şeyi harika.

olivia-wilde-oscars-best-dressed-2016


olivia-wilde-back-of-dress

Olivia Wilde - Valentino. Özellikle bu elbisenin arka kısmına bayıldım. Olivia'ya da çok yakışmış.

Nina-Dobrev-2016-oscars-vanity-fair-party-

Nina Dobrev - Elie Saab.  Olsa da giysem dediğim diğer bir elbise de bu oldu. Fazla bir şey demeye de gerek yok çünkü Elie Saab :)

88th Annual Academy Awards - Red Carpet Pictures

Sophia Turner - Galvan. Rengi burada çok net olmasa da gözleri ile çok uyumlu olmuş ve Sophia'ya çok yakışmış.

88th Annual Academy Awards - Red Carpet Pictures

Rachel McAdams - Atelier. Aslında kumaşı dolayısıyla çok özenli durmasa da rengini çok sevdim.

rachel-mcadams-vanity-fair-oscars-2016-academy-awards-rex

Rachel'ın Vanity Fair'de giydiği bu kıyafet ise çok daha hoş duruyor.

justin-timberlake-vanity-fair-oscars-2016-academy-awards-rex

Jessica Biel - Zuhair Murad. Elbisenin rengine aşık olmuş olabilir.



     Beğenmediğim, Oscar'da bu mu giyilir dediğim isimler ise;





Alicia Vikander - Louis Vuitton. Malesef Alicia'nın üstteki sarı kıyafetini hiç ama hiç sevmedim. Renk olarak çok yakışmasına rağmen çok basit duruyor. Vanity Fair'de giydiği siyah elbise çok çok daha güzeldi.




Jennifer Lawrence

Jennifer Lawrence - Dior.  Üstteki kırmızı halı elbisesini sevmesem de Vanity Fair'de giydiği iki parça elbisesini biraz daha sevmiş olabilirim.



Cate Blanchett - Armani. Tam baharı getirmiş Cate. Fakat herkesin aksine ben bu elbisey hiç beğenmedim. Bir tek rengi güzel.



Brie Larson - Gucci. Bu kıyafeti sevdim mi sevmedim mi emin olamıyorum. Renk harika, fakat sanırım kemer detayı ve Brie Larson'ın makyajı beni biraz düşündürüyor.





Saoirse Ronan -  Calvin Klein. Gecenin hayal kırıklığı bu elbise oldu bence.Yaşına uymayan bir elbise, özensiz saç ve makyaj, garip takılar. Hiç sevemedim.



































Kate Winslet - Ralph Lauren. Kıyafetin kumaşı öylesine kötü ki malesef hiç ama hiç beğenmedim. Siyah çöp poşetine benzetenler çok haklı.

heidi-klum-oscars-best-dressed-2016

Heidi Klum - Marchesa. Kesinlikle kırmızı halının en kötüsü.

   
     Erkeklere gelince;




Jared Leto - Gucci. Değişik ama bence kötü bir seçim olmuş.



Leonardo DiCaprio - Armani. Ayakkabı - Louboutin. Gecenin adamı Leonardo sade şıklığıyla kırmızı halının en iyilerindendi. Tamam azıcık torpil geçmiş olabilirim :))

88th Annual Academy Awards - Red Carpet Pictures

Eddie Redmayne - Alexander McQueen. Bu kadife kumaşı çok yakıştırdım Eddie'ye. Aslında kadife seçmesinin nedeni yağmur yağacağını düşünmesiymiş. Bu konudaki itirafı da oldukça tatlıydı :) Yine de ben bu halini çok sevdim.


Sylvester Stallone and Jennifer Flavin

Slyvester Stallone-  Siyah smokin dışındaki bu tercih çok hoşuma gitti. Kesinlikle çok yakışmış.

Christian Bale and Sibi Blazic

Christian Bale. Papyon dışında kravat takan birini gördüğüme sevindim. Bu simsiyah görüntüyü çok beğendim.

88th Annual Academy Awards - Red Carpet Pictures

Tom Hardy. Tom Hardy işte ne diyeyim :)

Sunrise Coigney and Mark Ruffalo

Mark Ruffalo. Stallone'den sonra mavi giyen bir diğer isim Mark Ruffalo idi. Bunu da çok sevdim.

Kevin Hart

Kevin Hart. Kırmızı halının en değişik isimlerinden biri de Kevin Hart oldu. Başkası giyse beğenmeyebilirdim ama Kevin Hart işte.



Mark Rylance. Gecede ödül almasına en sevindiğim isim olan Mark Rylance'ın smokinine bayıldım. Hatta sanırım en sevdiğim smokin bu oldu.


     Ödüllere gelince; benim aslında tahminlerimin çoğunun tuttuğu ve gönlümden geçenlerin kazandığı bir tören oldu. Bu açıdan mutluyum. Şaşırdığım tek ödül Spotlight'ın En İyi Film ödülüydü ama bu şaşkınlık mutluluktan. Umuyordum ama beklemiyordum bir yandan. O nedenle çok çok güzel oldu. En sevindiren iki ödül ise En İyi Yardımcı Erkek ve En İyi Erkek Oyuncu ödülleri oldu. Mark Rylance beklenmiyordu ama hakederek aldı, gönlümden geçen de oydu. Ve Leonardo DiCaprio. Sonunda kavuştu çoktan alması gereken Oscar'ına. Devamını bekliyoruz inşallah :) Ama şunu özellikle belirteyim çünkü çok fazla duydum bu yorumu. Bu ödül "Artık bu sefer verelim Oscar'ı" ödülü değildi. Bir baskı sonucu verilmiş bir ödül değil yani. Akademi'nin böyle düşündüğünü hiç zannetmiyorum. Adam çatır çatır oynadı ve hakettiği ödülü aldı. Bu da böyle biline! Geceye damgasını vuran ise 6 ödülle ayrılan Mad Max: Fury Road oldu. Teknik ödülleri topladı, çok da iyi oldu.

Ödüllerin listesi şöyle:

En İyi Film: Spotlight

En İyi Erkek Oyuncu: Leonardo DiCaprio (The Revenant)

En İyi Kadın Oyuncu: Brie Larson (Room)

En İyi Yönetmen: Alejandro G. Inarritu

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Mark Rylance (Bridge of Spies)

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Alicia Vikander (The Danish Girl)

En İyi Özgün Senaryo: Spotlight

En İyi Uyarlama Senaryo: The Big Short

En İyi Animasyon: Inside Out

Sinematografi: The Revenant

En İyi Görsel Efekt: Ex Machina

En İyi Yapım Tasarımı: Mad Max: Fury Road

En İyi Kostüm Tasarımı: Mad Max: Fury Road

En İyi Makyaj ve Saç Tasarımı: Mad Max: Fury Road

En İyi Kurgu: Mad Max: Fury Road

En İyi Ses Kurgusu: Mad Max: Fury Road

En İyi Ses Miksajı: Mad Max: Fury Road

En İyi Film Müziği: The Hateful Eight

En İyi Belgesel: Amy

En İyi Yabancı Film: Son of Saul


Diğer ödüller için buraya bakabilirsiniz. Sizleri ödül töreninden akılda kalan anlar ile başbaşa bırakıyorum. 89. Akademi Ödülleri'nde görüşmek üzere! :)


Gecenin en duygusal ve anlamlı anlarından: Lady Gaga - Till Happens To You.


12:17'ye dikkat :))



Leonardo DiCaprio-Kate Winslet. Tıpkı Titanic'teki gibi :)

Kate Winslet Leo'nun konuşmasını dinlerken.


Spotlight ekibinin ödülü kazandığı açıklandığı an.


Leonardo DiCaprio-Mark Ruffalo
And the Oscar goes to :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder